Passie staat centraal in ons vak
Onze service is uiterst persoonlijk. Daarom is elke kast die we maken uniek. Al onze projecten vragen de aandacht van het volledige Camber-team: van interieurarchitecten en meubelplaatsers tot een eigen voltallig technisch en logistiek team. Dat formidabele teamwork garandeert jou de beste kwaliteit tot in de kleinste details. Dat vinden onze teams trouwens alleen maar leuk, want zij vinden het juist geweldig om nooit twee keer dezelfde kast te hoeven realiseren. En als iemand met plezier werkt, is dat te zien aan het resultaat.
De uitwerking van een project op maat verloopt bij Camber in 5 stappen.
Je wilt een project starten voor je kasten op maat? Maak een gratis afspraak met onze interieurarchitecten bij jou thuis of in één van onze showrooms. Tijdens dit bezoek luisteren onze experts eerst naar jouw (interieur)ideeën en wat je opbergbehoeftes zijn. Voor een zo persoonlijk mogelijke aanpak van jouw project ontvangen we graag zo veel mogelijk informatie: plannen en/afmetingen van de ruimtes, foto’s van de bestaande kasten, of een gepersonaliseerd kleurenpalet dat je eenvoudig op onze website kan maken.
In onze showroom neemt onze interieurarchitect je ook mee in onze inspirerende inspiratiezone, waar je uit ons uitgebreid gamma aan materialen, kleuren en afwerkingen kan kiezen en je kleurenpalet kan omtoveren tot een inspirerend moodboard. Tijdens de tweede afspraak bekijken jullie samen de gedetailleerde offerte, de plannen en een 3D simulatie.
Heb je jouw bestelling bevestigd? Wanneer de bestelbon in de showroom ondertekend is, zorgt ons team van opmeters voor de finale opmeting bij jouw thuis. Ze meten niet alleen de ruimte tot op de millimeter op, maar ook de zaken die in de kast moeten komen. Vervolgens kijken ze na of het dossier technisch in orde is zodat de levering en plaatsing vlot kunnen verlopen.
Nadat ons team de plannen grondig heeft nagekeken, starten wij de voorbereidingen in onze Camber-fabriek. Zo bereiden we alle onderdelen zorgvuldig voor die nodig zijn voor jouw kasten op maat. Daarvoor hebben wij reeds de beste leveranciers geselecteerd voor de aankoop van kwaliteitsvolle en milieuvriendelijke materialen.
Ons logistiek team heeft ongeveer 12 à 14 weken nodig om alle onderdelen op maat van jouw project te produceren en te verzamelen. Vervolgens zal onze planningsdienst contact met je opnemen om een datum te prikken voor een afspraak, wanneer dit voor jou het best past. Dan komt ons leveringsteam al het materiaal voor de kasten op maat bij jou afleveren. Ze brengen de panelen, lades en accessoires zo voorzichtig mogelijk naar binnen.
Binnen de 2 werkdagen na de levering van het materiaal komen onze eigen meubelplaatsers je kasten op maat plaatsen. Zij zorgen ook voor de afwerking en een correcte afstelling. Nauwkeurig, schoon, snel, efficiënt en betrouwbaar: dat zijn de kernwoorden waarmee je het werk van onze meubelplaatsers het beste kunt omschrijven. Onze teams kunnen putten uit een ruime ervaring dankzij zowat 8000 uitgevoerde projecten per jaar.