Tip 5 van onze Home Organizer: het bureau organiseren

De laatste tip van de week: hoe uw bureau organiseren en uw administratie beheren?
Of u nu student bent, vaak van thuis uit werkt of het uw taak is papierwerk te behandelen, iedereen heeft thuis een bureau nodig. Maar een bureau staat vaak synoniem met rommel. Ontdek onze tips om uw bureau ordelijk te organiseren.

Organiseer uw bureau !

Als er een plek is die snel rommelig wordt, dan is het de bureaulade wel. Balpennen die overal rondslingeren, de nietjesmachine en fluo-stiften van de kinderen door elkaar... We beginnen opnieuw met de 3 stappen voor efficiënt op te ruimen: verzamelen – sorteren – opbergen. Welke bureaubenodigheden horen bij elkaar? Wanneer de sorteerfase gebeurd is, kunt u een bureau lade op maat ontwerpen, namelijk lades met compartimenten met verschillende afmetingen aangepast aan uw type bureaumateriaal. Alle onmisbare benodigdheden zoals uw perforator, nietjesmachine, kompas, balpennen en zelfs uw laptop krijgen er een speciaal opbergplekje.

Creeër orde in uw dossiers

En wat met het papierwerk ? Uw papieren stapelen zich op, uw mappen slingeren rond op uw bureau in plaats van in de kast ? Onze interieurarchitecten adviseren om legvlakken te voorzien met een hoogte van 33 cm, een ideale hoogte op maat van uw dossiermappen. Onze Home Organizer Joke doorneemt met u welke administratie u zeker moet bewaren en voor hoelang en en welke documenten enkel uw bergstapel doet verhogen. 

Net zoals er een oplossing is voor uw dossiers, is er ook een oplossing voor uw printer. De printer is vaak een imposant voorwerp dat toch een grote ruimte inneemt op uw bureau. Voorzie daarom een uittrekbaar legvlak om uw printer op plaatsen, zo heeft u altijd een gemakkelijke toegang.

De interieurarchitecten van Camber adviseren u graag bij het vinden van de opbergoplossing die bij u past. Zo passen uw kasten zich aan aan alles wat u erin kwijt wilt en niet omgekeerd! 

Vraag een gratis offerte
Lees ook
Bekijk alle artikelen